Connected Service


Využijte službu Connected Service a buďte s námi v kontaktu denně 7 dní v týdnu. Podrobnější informace o této službě v každé destinaci obdržíte ve vašich cestovních dokumentech. Pokud máte přání, dotaz nebo připomínku, neváhejte se s námi spojit. Na vaší dovolené pro vás uděláme to nejlepší a vy se můžete sami rozhodnout, jak s námi budete komunikovat.



Co vše Connected Service nabízí?


TELEFONICKÁ SLUŽBA


Jsme k dispozici 7 dní v týdnu na čísle uvedeném ve vašich cestovních dokladech.

TEXTOVÉ ZPRÁVY


Kontaktujte nás prostřednictvím SMS zprávy a ozveme se vám do hodiny (služba je zpoplatněna dle tarifu vašeho operátora).

E-MAIL


Během vaší dovolené nás kontaktujte na e-mailu: connectedcz@thomascook.com

ONLINE-CHAT


Spojte se s námi přes web chat: traveller.thomascookincoming.com




Kde všude poskytujeme služby Connected Service?


Česky hovořící operátoři vám budou k dispozici na telefonu a e-mailu 7 dní v týdnu ve všech destinacích vyjma Dolomit (BZO) a Lago di Garda (VRN). Klienti, kteří cestují do těchto destinací, nechť se, v případě problémů a dotazů, rovnou obrátí na naši SOS linku: 724 646 613.


Informace o transferu pro váš let domů


Zjistěte si informace o vaší cestě domů pohodlně z lehátka! 24 hodin před vaším plánovaným odletem máte tyto možnosti:

- Zjistěte si čas odletu on-line
- V aplikaci Travelguide v kategorii "Informace o odjezdu" uvidíte čas transferu
- Kontaktujte nás prostřednictvím telefonu, sms nebo e-mailu