Kontakt



V případě zájmu o uvedenou pozici, zašlete prosím strukturovaný životopis a motivační dopis na:

lucie.jarolimova@ckneckermann.cz

V předmětu emailu uvádějte název konkrétní pozice, o kterou se chcete ucházet.

Kariéra u Thomas Cook

Hlavní náplní této pozice je:

• Péče o stávající klienty
• Vyhledávání nových klientů
• Spolupráce s letenkovým oddělením
• Zpracování a zasílání pravidelných přehledů služeb klientům
• Prezentace nabízených produktů a služeb
• Zpracování podkladů pro výběrová řízení, smluv a nabídek
• Účast na firemních akcích pro klienty nebo v rámci týmu Business Travel

Požadujeme:

• Ukončené SŠ/VŠ vzdělání, specializace na cestovní ruch výhodou
• Praxe na pozici obchodního zástupce
• Zkušenosti z IATA agentury výhodou
• Znalost anglického jazyka, německý jazyk výhodou
• Dobré komunikační a prezentační dovednosti, příjemné a reprezentativní vystupování
• Obchodní myšlení
• Orientace na klienta
• Pro-aktivní přístup
• Řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:

• Zázemí silné mezinárodní společnosti
• Zajímavou a dynamickou práci v příjemném kolektivu
• Zvýhodněné ceny zájezdů pro Vás a Vaše rodinné příslušníky
• Stravenky
• Důraz na rozvoj zaměstnanců

Další informace:

Nástup: dohodou
Místo: Brno

Předem děkujeme všem uchazečům za projevený zájem pracovat v naší cestovní kanceláři. V případě, že Vás nebudeme kontaktovat do 31. 12. 2017, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům. Děkujeme za pochopení.

Zasláním svého životopisu společnosti Thomas Cook s.r.o. dáváte souhlas se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních a citlivých údajů v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů v platném znění pro účely výběrového řízení.
Koho hledáme a co bude náplní Vaší práce:

Do pobočky naší cestovní kanceláře v Praze hledáme příjemného a komunikativního kandidáta na pozici prodejce zájezdů. Mezi hlavní aktivity patří zajištění plynulého chodu kanceláře, jednání s klienty a vytváření nabídek. Ideální kandidát by měl mít aktivní zájem o cestovní ruch a schopnost naslouchat přáním zákazníka.

• nabídka a prodej zájezdů
• vyřizování přijatých poptávek a následná rezervace zájezdů
• poskytování poradenství a komunikace se zákazníky

Požadujeme:

• SŠ vzdělání
• zájem o cestovní ruch
• dobré zeměpisné znalosti
• výborná znalost českého jazyka podmínkou
• základní znalost angličtiny
• uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
• příjemné vystupování
• dobré komunikační a prodejní dovednosti
• pečlivost a smysl pro zodpovědnost
• zájem o cestovní ruch, osobní zkušenost s cestováním

Výhodou:

• vzdělání v oboru
• praxe v prodeji zájezdů v cestovní kanceláři nebo agentuře
• znalost NJ
• osobní zkušenost s cestováním

Nabízíme:
• zázemí silné mezinárodní společnosti
• zajímavou a dynamickou práci v příjemném kolektivu
• motivující platové ohodnocení (bonusy za prodané zájezdy a doplňkové služby)
• zvýhodněné ceny zájezdů pro Vás a Vaše rodinné příslušníky
• odborná školení a poznávací cesty do destinací
• stravenky
• důraz na rozvoj zaměstnanců

Můžete to být právě Vy, kdo pomůže najít našim klientům ideální místo pro jejich dovolenou!

Další informace:

Nástup: dohodou
Místo: Praha

Předem děkujeme všem uchazečům za projevený zájem pracovat v naší cestovní kanceláři. V případě, že Vás nebudeme kontaktovat do 31. 12. 2017, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům. Děkujeme za pochopení.

Zasláním svého životopisu společnosti Thomas Cook s.r.o. dáváte souhlas se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních a citlivých údajů v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů v platném znění pro účely výběrového řízení.
Náplň práce:

• Zpracování telefonních poptávek a dotazů
• Zpracování písemných poptávek a dotazů
• Vytváření nabídek a rezervací, poskytování poradenství
• Kontrola a potvrzování smluv o zájezdu
• Změny v rezervacích, storna

Požadujeme:

• Ukkončené SŠ/VOŠ vzdělání, pozice vhodná pro absolventy
• Specializace na cestovní ruch výhodou
• Znalost systému Amadeus výhodou
• Praxe v cestovní kanceláři nebo agentuře výhodou
• Velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
• Znalost anglického/německého jazyka výhodou
• Komunikativnost, příjemné a vstřícné vystupování
• Zaměření na prodej, orientace na klienta
• Organizační schopnosti, pečlivost, proaktivní přístup
• Týmový hráč

Nabízíme:

• Zázemí silné mezinárodní společnosti
• Práci v mladém a příjemném kolektivu v atraktivním centru Olomouce
• Zvýhodněné ceny zájezdů pro Vás a Vaše rodinné příslušníky
• Různé kurzy a školení
• Stravenky

Další informace:

Nástup: dohodou
Místo: Olomouc

Předem děkujeme všem uchazečům za projevený zájem pracovat v naší cestovní kanceláři. V případě, že Vás nebudeme kontaktovat do 31. 12. 2017, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům. Děkujeme za pochopení.

Zasláním svého životopisu společnosti Thomas Cook s.r.o. dáváte souhlas se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních a citlivých údajů v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů v platném znění pro účely výběrového řízení.
Service Representative – Working abroad

Our vision today remains true to Thomas Cook’s ambitions - to be the world’s most loved holiday company.

How would you like to make someone’s holiday dream come true?

In this role, that’s exactly what you’ll be doing for our customers! We’ll ask you to put yourself in our customer’s flip flops, to truly understand what they’re looking for from their perfect holiday.

Working as part of the In Destination services team (IDS) you will truly need to put the customer at our heart at every stage of their holiday, from their arrival at the airport to their time at the hotel to providing excellent holiday information.

Job purpose:

To ensure exceptional service is delivered to customers in destination. Service Representatives will answer questions & queries and offer solutions to customer concerns, whilst offering enhancements & experiences to provide a great holiday experience.

What you’ll need to succeed in this role:

  • A real passion for delivering consistent, outstanding customer service
  • Experience in a sales or customer service target driven role would be great
  • Fantastic communication, persuading, influencing, learning & researching skills
  • Be able to work as part of a team; we’re one Thomas Cook and love to achieve targets together
  • A confident and fun approach is essential
  • Willingness to learn and a commitment to personal development
  • Competent with technology and experienced in quickly and effectively learning new systems and equipment
  • Self-sufficient and independent



    Please send your CV in German or English via https://careers.thomascook.com/job/Overseas-SAG-%28LOC_CHE_100002-Service-Representative-Czech-and-German-Speaking/436334701/.
  • Connected Service Consultant – Working abroad

    Our vision today remains true to Thomas Cook’s ambitions - to be the world’s most loved holiday company.

    How would you like to make someone’s holiday dream come true?

    In this role, that’s exactly what you’ll be doing for our customers! We’ll ask you to put yourself in our customer’s flip flops, to truly understand what they’re looking for from their perfect holiday.

    Working as part of the In Destination services team (IDS) you will truly need to put the customer at our heart at every stage of their holiday. You will be based in one of our 3 Connected Offices around the globe providing 24/7 assistance.

    Job purpose:

    To ensure exceptional service is delivered to customers in all Thomas Cook destinations across the globe. Connected Consultants will answer customer questions & queries through a variety of contact channels and offer first-time solutions to customer concerns, whilst providing a great holiday experience

    What you’ll need to succeed in this role:

  • A real passion for delivering consistent, outstanding customer service
  • Strong organisational skills and the ability to prioritise workloads
  • Fantastic communication, persuading, influencing, learning & researching skills
  • Be able to work as part of a team; we’re one Thomas Cook and love to achieve targets together
  • A confident and fun approach is essential
  • Willingness to learn and a commitment to personal development
  • Competent with technology and experienced in quickly and effectively learning new systems and equipment
  • Self-sufficient and independent



    https://careers.thomascook.com/job/Overseas-SAG-%28LOC_CHE_100002-Connected-Consultant-Czech-and-German-Speaking/436334101/.
  • Kids Entertainer High Season - English Speaking

    Our vision today remains true to Thomas Cook’s ambitions - to be the world’s most loved holiday company.

    How would you like to make someone’s holiday dream come true?

    In this role, that’s exactly what you’ll be doing for our customers! We’ll ask you to put yourself in our customer’s flip flops, to truly understand what they’re looking for from their perfect holiday.

    Working as part of the In Destination services team (IDS) you will truly need to put the customer at our heart at every stage of their holiday, from their arrival at the airport to their time at the hotel to providing excellent holiday information.

    Job purpose:

    To ensure exceptional service is delivered to customers in destination. To work as part of the Kids Club team with a responsibility to prepare, manage and deliver sessions.

    Key Responsibilities; Ensure all activities for children are fun, engaging and safe.

    A role that combines customer service and entertaining children – the Perfect job!

    What you’ll need to succeed in this role:


    • Deliver exceptional customer service to achieve service & targets in line with the SLA

    • Create and organize a varied activity program for children 3-11 years

    • Deliver the Kids Disco in the evening

    • Ensure activities are engaging, fun, creative & entertaining at all times to the customers

    • Guide both day and evening events as required on your own or as part of the team

    • Take an active role in any in-house entertainment/ activity where possible

    Animateur/Coach bei Thomas Cook zu sein bedeutet, höchste Qualitätsansprüche zu erfüllen, den Eltern sorgenfreie Urlaubstage zu garantieren und Kindern unvergessliche Urlaubserlebnisse zu vermitteln, Aktiv und fit sein für unser Sportangebot, Talente bei kreativen Tätigkeiten im Urlaub fördern und beste Gästeunterhaltung am Abend zu bieten.

    Immer ein Spaß auf den Lippen, motivierend andere mitreißen, den Spaß auf andere übertragen, ohne den Respekt gegenüber den Gästen zu verlieren, das zeichnet einen professionellen Animateur bei uns aus.

    Wir suchen für die Sommersaison 2018 Mitarbeiter in den folgenden Bereichen:

    • Kinder & Sportanimateure (optional mit Livesingen)
    • Fitness Coaches (optional mit Livesingen)

    Mit entsprechender Qualifikation können Sie als Head Rep beziehungsweise Leisure Entertainment Team Manager eingesetzt werden.
    Welche Aufgaben erwarten dich…..
    • Kreative Planung & Durchführung des Tagesprogrammes
    • Tages- und Abendmoderation
    • Teilnahme am Abendprogramm & Gästekontakt

    Welche Eigenschaften solltest du mitbringen……
    • Kontaktfreudig
    • Erfahrung & Kenntnisse im Kinder, Sport oder Fitnessbereich
    • Flexible & Belastbar
    • Verfügbar von März oder April bis Ende September oder Oktober

    Du profitierst von:
    • kostenlose Unterkunft im Einzelzimmer, Verpflegung, sowie Ein- und Ausreise
    • Attraktiver Gehaltsstruktur
    • Weltweit privater Krankenversicherung
    • Tollen Karrierechancen in einem der größten Touristikunternehmen der Welt

    Gerne sende deine Bewerbungsunterlagen direkt per Email an

    Lucie.Jarolimova@ThomasCook.cz

    Wir freuen uns auf Dich!

    Euer Thomas Cook Team